Friday, 12 April 2013

Mesyuarat Agong Tri Tahunan Ke-36 MTSU Caw. WPKL

Mesyuarat Agong Tri Tahunan Ke-36 bagi sesi 2013-2016 Cawangan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur telah diadakan pada hari ini 12 April 2013 di JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Majlis telah dirasmikan oleh Yg.Berusaha Ir. Hj. Adanan Sukri bin Musa, Pengarah JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Turut hadir Presiden MTSU Sdr. Suhaimi, Naib Presiden Sdr. Abu Salehek, Setiausaha Agung sdr. Samuel Devadasan, Timbalan Setiausaha Agung sdr. Radzali, Bendahari Agung sdr. Rajenthiran danTimbalan Bendahari sdr. Gunalan.



18 comments:

Anonymous said...

Mesyuarat tak henti2 tapi habuk pun tarakkk..........

Anonymous said...

habis yg dpt gaji tiap2 bulan tu bukan 'habuk' ke?

Anonymous said...

Lain kali dtg Mesyuarat. dengarlah ape berita yg disampaikan. kpd yg hadir tolong bgtau kpd yg tidak hadir. maklumlah...

Anonymous said...

kalau yg hadir mesyuarat tu tak maklum ape2. itu maknanya J17 tunggu nak naik J27/J29 sampai ke tua ler ataupun J17 tunggu sampai pencen ler dan dpt dlm mimpi aje ler J27/J29 tu.

Anonymous said...

PADA MESYUARAT AGONG TRI TAHUNAN SESI 2010-2013 TERDAHULU JANJI JURUTEKNIK AKAN NAIK GRED 27. INI DAH MASUK MESYUARAT SESI 2013-2016 APA PULA JANJI MANIS MTSU?????????JANJI TINGGAL JANJI SAHAJALAH.. LAST2 DAH DEKAT NAK PENCEN..APA CERITA...

azrin said...

apa yang diperjuangkan tak dapat dapat, perjuangkan lah yang ada diploma kejuruteraan dapat j29.dan yang belum memiliki diploma perlu kelas khas 1 tahun dan yang perkhidmatan melebihi 15 tahun terus ke j27 atau 29.

Anonymous said...

yg hanya ada SPM tu saja patut kena pegi kursus...yg dh ada sijil KEJURUTERAAN staraf STPM x perlu kursus

Anonymous said...

Aku sokong j17 yg SPM g kursus manakala yg mempunyai sijil politeknik yg berkhidmat lebih 6 tahun terus naik ke j27/29

Anonymous said...

Susah2 semua pg kursus janji kena upgred.

Anonymous said...

Yup semua pg kursus. Yg x der dip. Diwajibkan ambil dip. Selama 1thn dekat poli. Alah ambil PJJ je pun boleh.

Anonymous said...

J17 buat kerja x seberapa, yang ada sijil poli pun naik taraf diploma atas kertas je, sebuk nak minta naik J22, J26.J27 le. Lu fikir la sendiri apa jasa korang, apa sumbangan korang. ? Apa kewajaran nak minta ini itu? Usaha la sendiri. MTSU tu dah bertahun meeting, cam tu jugak. Opis MTSU cam tu gak macam korang.Nak harap KOPEK, lagi hampeh si OMar tu. Dia dah dapat Dato, korang ada dapat apa2?

Anonymous said...

Kamipun dpt Datuk jgk. Tp datuk yg dah nk pencen yg dpt cucu sbb anak sulung dah kahwin n dpt anak n anaknya tu cucu yg panggil kami datuk j17 yg kempunan nk naik gred last2 sampai pencen ler j17 ni menunggu n terus menunggu sampai dpt cucu yg panggil kami datuk. Heheheeeee

Anonymous said...

Mulai 1 Julai 2013 ni korang dapatla berita baik bagi 6 jawatan seperti Juruteknik, Pelukis Pelan , Renjer Hutan, dapat le korang J27 yang di tunggu bertahun2 tuh. Insyaallah. Syukur pada Allah. Banyakkan sedekah jariah. Ingat -yang dah pencen,yang arwah sedekahkan fatihah.

Anonymous said...

hanya 6 jawatan??? byk tertinggal tu..

Anonymous said...

tak payah pergi kursus. membazir duit kerajaan. pergi kursus pun buat kerja sama saja. membazirrr...

kaizen said...

Aku rasa yg komen ni bkn ahli mtsu.....

kaizen said...

Setahu aku mtsu hanya buat tuntutan kpd kerajaa...bknya mtsu yg meluluskan peraturan @ pekeliling

kaizen said...

Setahu aku mtsu hanya buat tuntutan kpd kerajaa...bknya mtsu yg meluluskan peraturan @ pekeliling